vineri, 27 septembrie 2013

Radu Morar de la Nasul TV alaturi de Dorinel

Pe site-ul oficial al TV Nasul TV a binecunoscutului moderator de TV:Radu Morar a scris articol relatat mai jos!Ii multumim din suflet pentru sprijinul acordat!

Dorinel Tilica este un pusti de 4 ani care nu isi doreste jucarii, dulciuri sau hainute, ci doar sa vada. Dorinel s-a nascut prematur si la doar trei luni a fost diagnosticat cu retinopatie, boala ce afecteaza vederea intr-un ritm alert. Pentru a putea vedea, el are nevoie de o interventie chirurgicala foarte costisitoare in America, la Clinica Wiliam Beaumont din Detroit. Daca doriti sa-l ajutati pe Dorinel, puteti dona orice suma in conturile de mai jos:
Titular cont Tilica Mariana (mama copilului)

RO68RNCB0579040596800001 -cont Lei
RO41RNCB0579040596800002cont in EURO
Cod SWIFT:RNCB ROBU
Sucursala Stefan Luchian Botoșani
Un gand bun pentru Dorinel sau orice aspect legat de cazul baiatului poate fi transmis direct mamei sale, Tilica Mariana, la numerele de telefon: 0231.549.150, 0726.453.127 , pe emailtilicamariana@yahoo.com sau Facebook:/mariana tilica
Mai multe detalii despre cazul lui Dorinel gasiti aici.
http://www.nasul.tv/2013/09/27/apel-umanitar-ajutati-l-pe-dorinel-sa-vada/

2 comentarii:

  1. Când l-am găsit pe Dr.Ogaga, aveam o nevoie disperată să-l aduc înapoi pe fostul meu iubit. M-a părăsit pentru o altă femeie. S-a întâmplat atât de repede și nu am avut niciun cuvânt de spus în această situație. M-a părăsit după 3 ani fără nicio explicație. Îl contactez pe Dr.Ogaga prin contactul său și El mi-a spus ce trebuie să fac înainte să mă poată ajuta și am făcut ce mi-a spus, după ce i-am oferit ceea ce și-a dorit, a făcut o vrajă de dragoste pentru a ne ajuta să ne întoarcem împreună. La scurt timp după ce și-a făcut vraja, iubitul meu a început să-mi trimită din nou mesaje și s-a simțit îngrozitor pentru ceea ce m-a supus. A spus că am fost cea mai importantă persoană din viața lui și știe asta acum. Ne-am mutat împreună și el a fost mai deschis față de mine decât înainte și a început să petreacă mai mult timp cu mine decât înainte. De când m-a ajutat dr. Ogaga, partenerul meu este foarte stabil, fidel și mai aproape de mine decât înainte. Recomand cu caldura Dr.Ogaga oricui are nevoie de ajutor. E-mail: ogagakunta@gmail.com
    1) Vrăji de dragoste
    2) Vrăji de dragoste pierdută
    3) Vrăji de divorț
    4) Vrăji de căsătorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vrăji de despărțire
    7) Alungați un Iubit trecut
    8.) Vrei să fii promovat în biroul tău/ Vraja de loterie
    9) vrei să-ți mulțumești iubitul
    Contactați acest om grozav dacă aveți vreo problemă pentru o soluție de durată
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt atât de încântat că căsătoria mea ruptă a fost restaurată. Fostul meu iubit s-a întors după ce ne-a părăsit pe mine și pe copiii noștri pentru o altă femeie. Am fost atât de fericit să-l cunosc pe Dr Trust și cum a ajutat mulți oameni să-și aducă iubitul înapoi, așa că l-am contactat și pe el să mă ajute. Așa m-a ajutat Dr Trust să-mi aduc iubitul înapoi. Un mare mulțumesc lui Dr Trust pentru că nu m-am gândit niciodată că fostul meu iubit se va întoarce la mine atât de repede cu vraja ta. Ești cel mai bun și cel mai mare din lume. Dacă ești aici și ai nevoie de fostul tău iubit înapoi sau iubitul tău să fie mutat la o altă femeie, nu mai plânge, contactează acest puternic vrăjitor acum. Iată contactul lui:

    E-mail: drtrustspelltemple@gmail.com

    WhatsApp: +14242983869

    RăspundețiȘtergere