joi, 23 mai 2013

Me&my monkeys alaturi de Dorinel

Zi de zi mă bălăcesc în fericirea siropoasă a universului meu, postez poze cu copiii mei frumoși și sănătoși, povestesc în gura mare oricui e dispus să mă asculte cât de minunat e totul. Și dup-aia, zdrang, mă trezește câte-un lucru la realitate. Ca de exemplu o fotografie la o expoziție, în care parcă am văzut chipul băiatului meu și mi-am imaginat lucruri cumplite. Un simplu exercițiu de imaginație pentru a-mi reaminti care-s lucrurile importante în viață.
Azi dimineață am primit această rugăminte "Ma iertati ca va deranjez,vin cu rugamintea la d-voastra sa publicati un articol umanitar despre copilul meu." Și iarăși, zdrang, realitatea că există mulți copii care au nevoie de ajutor, orice ajutor. Copii ca Dorinel Tilică, un băiat care ar vrea să vadă. Să vadă. Un lucru pe care noi îl facem non-stop de dimineață până seara și nici măcar nu suntem conștienți de el. Un lucru simplu, dar esențial, pe care băiețelul ăsta nu-l poate face. Of!
Știu eu, poate putem face ceva și pentru el... Aveți contacte și conturi, dacă vă simțiți într-o pasă generoasă zilele astea, poate-l ajutați și pe acest băiețel...
sursa:me&my monkeys

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu